czwartek, 24 marca 2011

Jak zrobić "Shuriken" w Paint?

Witajcie. Dzisiaj pokażę wam jak zrobić tak zwane "Shuriken" :).

UWAGA! Instrukcja jest możliwa tylko w windowsie 7, ale jeżeli nie macie tego windowsa, to pozwalam wam na skopiowanie zdjęcia gwiazdki, która jest w punkcie 3.

  • Oczywiście włączamy Paint`a ;) 
  • W wzorkach klikamy na "Gwiazdka czteroramienna" 



  • Klikamy na lewy przycisk myszy i robimy ten wzorek 


















  • Teraz klikamy na wzorek "Krzywa" i między dwoma bokami gwiazdy robimy linię i rozciągamy ją tak jak na obrazku
















  • Robimy tak ze wszystkimi bokami 
  • Teraz możecie ją pokolorować lub zostawić biało-czarną, ale to zależy od waszego gustu ;) 

Oto mój efekt:


















Mam nadzieję, że nie mieliście z tym żadnych problemów. Powodzenia!


2 komentarze:

Slupek15 pisze...

Ja nie mam Windowsa 7 (ale też bardzo zaawansowany) a jakoś mi się udało bo obrazek z punktu 1 skopiowałem ;-)

Anonimowy pisze...

A Ja mam Windowsa 8 Od Firmy Microsoft 7 tez mam

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)