sobota, 12 marca 2011

Uczymy się robić animację w Gimpie 2.6.11

Więc zaczynamy :)
1. Odtwórz Gimpa :)
2.Wielkość twojej animacji moja to 150x150
3.Narysuj coś (w moim przypadku to koło
4.Dublikujemy warstwę
5.Nasz obrazek ma np.ruszyć łapą,ręką(u mnie koło będzie skakało)
6.Nasze ruchy.Powtarzamy kroki od 3 do 5
7.Aby zobaczyć efekt klikamy na: Filtry>Animacja>Odtwórz
8.Wyskoczyło nam okienko podglądu animacji (możemy zobaczyć jak wygląda animacja )
9.Zapisujemy jako( Plik>Zapisz jako )
10.Zapisujemy w formacie gif
11.Gdy wyskoczy następne okienko klikamy enter albo myszką Kadruj





punkt 1.Ruch koła do góry
punkt2.Koło możemy ruszyć Tymi czterema strzałkami
3.Notowanie ruchów













nazwa(u mnie piłka.gif )


1.Gdy zapiszemy w kategori nr.1 animacja nie będzie działać
2.Więc wybieramy ( zapisz w postaci animacji )
3. Eksploruj (zapisanie )
Moja animacja
Mam nadzieję że, wam wyszło pozdrawiam pa :)


2 komentarze:

Miku_987 pisze...

Fajny Poradnik :)

Anonimowy pisze...

a mozna tak zrobic mrugajaca pande

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)