piątek, 11 marca 2011

Jak zrobić 'rozbłysk' w PhotoShop CS5?

Cześć!
Dziś nauczę posiadaczy Ps'a CS5 jak zrobić rozbłysk! :D

1. Najpierw musicie zainstalować specjalny pędzel, który znajdziecie klikając TUTAJ
2. Gdy już zainstalujecie brush'a, otwieracie program PhotoShop
3. Otwieracie nowy plik (Ja wybrałem wymiary 600x500)
4. W Menu klikacie w pędzel i dołączacie naszego rozbłyskowego brush'a (Nazywa się Starburst)
5. Teraz gdy już wybraliśmy ten brush'ek zmniejszamy go do 715 piksela
6. Wybieramy jakiś kolor (Ja wybrałem czerwony - ff0000)
7. Najeżdżamy brush'em na mniej więcej środek pola, i klikamy max. 7 razy
8. I Gotowe! Możecie dodać teraz nową warstwę i wypełnić ją innym kolorem, np ff7272. Możecie również pobawić się 'błyskiem' w opcjach mieszania, dodać jakiś tekst itp. Mnie wyszło o tak
Kliknij by powiększyć.
Mam nadzieję że Wam się przyda, ale bardziej bym się ucieszył gdybyście zrozumieli coś z tej instrukcji ;)
-Miku

1 komentarze:

Ania pisze...

Bardzo ładnie wygląda ^.^

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)