sobota, 26 marca 2011

Jak zrobić efekt Light Texture w Paint.NET?

Jak tam sobotni poranek? mrgreen Mam nadzieję, że dobrze, bo musicie mieć siłę, na dzisiejszy poradnik, Paint.NET'owcy. biggrin A dokładniej, to na poradnik o Light Texture! Gotowi? Zaczynamyexclaim

Krok 1.
Wpisujemy w Google Grafika "Light Texture" i pobieramy dowolny obrazek. Dla przykładu:


Krok 2.
Otwieramy Paint.NET'a, wybrany obrazek i nasz Light Texture.

Krok 3.
Na naszym obrazku tworzymy nową warstwę. (Ctrl+Shift+N)

Krok 4.
Klikamy 2 razy na naszą nową warstwę i z listy wybieramy "Lighten". Reszty nie ruszamy.

Krok 5.
Wklejamy Light Texture na nasz obrazek i cieszmy się doskonałym efektem:

Prawda, że Photoshop'owej jakości? cool

Pzdr. dla Paint'owców! biggrin

-Anioleka

9 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja dodam tylko że, jeśli ktoś ma polską wersję będzie to brzmiało ,, Jaśniejsze ''

Ania pisze...

Będzie, ale to jest niepotrzebne, bo z tego co mi wiadomo, Paint.NET jest tylko po angielsku ;)

Anonimowy pisze...

Ja mam spolszczenie :)

Ania pisze...

Chyba, że tak.

Bastian103 pisze...

Czy mogłabyś mi dać link do tego końcowego zdjęcia (przykładu) bez Light Texture?

Ania pisze...

Pewnie :)
http://iv.pl/images/18650053447128828869.png

Bastian103 pisze...

Wielkie dzięki :)

Claire Louise Oxford pisze...

ehm ehm...it's my texture, I'm founder of graphicavita. Please, put my credits :) http://graphicavita.deviantart.com/gallery/28218372?offset=24#/d2xz2mc

Ania pisze...

I found this picture on Google. I apologize for copying the texture. I put you credits. Sorry for my English, i use Google Translator. :)

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)