niedziela, 27 marca 2011

Jak zmienić kolory obrazka w Gimpie ?

Hej Pandy przeszłyście zegarki ? :)
Ok zaczynamy.!!
1. Uruchom Gimpa
2.Wybierz jakiś obrazek do pokolorowania. To mój przykład spójrz niżej :)
3.Klikamy Shift + Q ( Tryb Szybkiej maski ) niżej tak wygląda
4.Białym kolorem pomaluj część której chcesz zmienić kolor
Ja już zaznaczyłam białym kolorem mniej więcej będzie wyglądało to tak
5. kliknij Shift + Q
6.Stwórz nową przeźroczystą warstwę Ctrl + Shift + N
7.Wybierz pędzelek i jego kolor a następnie ze zwykłego zmień na kolor(color)
 Mniej więcej będzie to wyglądało tak:
Mam nadzieję że, pomogłam jeśli nie wyszło to kwestia warstwy czasem jak ją się doda efekt nie zadziała :(
Do zobaczenia następnym razem :):)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)