poniedziałek, 28 marca 2011

Jak zrobić przypinkę?

Cześć pandy(i nie tylko)!
Dziś nauczę Was jak zrobić przypinkę.
Tym razem nie użyje żadnego graficznego programu tylko strony internetowej http://flairbuttons.com/.
To strona przeznaczona do tego aby robić własne przypinki!
Super prawda?
No to bierzmy się do roboty!
1.Wchodzimy na naszej przeglądarce na stronę http://flairbuttons.com/
2.Klikamy na jeden z przycisków (można się domyśleć po obrazkach)
Ja kliknęłam na Your Photo
2.Pojawia nam się następny krok.
Musimy wybrać zdjęcie z naszego komputera.
W tym celu klikamy na wybierz plik a po wybraniu zdjęcia na Upload & Start.
Ja wybrałam zdjęcie grającej pandy w piłkę nożną.
3.Pojawia nam się kolejny już ostatni krok.
Musimy dobrać kolor przypinki oraz dopasować zdjęcie.
Pasek służy do regulowania wielkości zdjęcia a kwadrat pod paskiem do wybrania koloru przypinki.
Gdy wybierzemy klikamy na Generate Flair Button.
4.Niby mamy gotowe ale nie do końca.
Na dole po prawej stronie mamy logo strony.
Możemy je wymazać w jakimkolwiek programie graficznym.
5.No i gotowe!
Teraz mamy własną przypinkę!
Dobra może nie najlepsza instrukcja ale mam nadzieję że zrozumiecie ją.
Jeżeli macie pytania pisać w komentarzu.
Do usłyszenia!
Natka1121

3 komentarze:

maja160/SN pisze...

Och, ja tego szukałam. Widziałam już, jak ktoś robił te przypinki, ale nie wiedziałam jak. Dziękuję za pomoc, bardzo, bardzo!
Pozdrawiam, Natko :)

~maja160

Anonimowy pisze...

Dzięki choć blog o grafice a nie o stronkach ; ).
Wierna Fanka Bloga I Grafiki Zolcia124.

Gloria12 pisze...

Super ^^

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)