środa, 30 marca 2011

Photoshop - Fotomontaż twarzy

Siemka xD . Dawno nic nie dodawałam , więc postanowiłam dodać wam coś bardzo pomocnego , myślę że coś zrozumiecie z mojej instrukcji ;)

Na początek może zaczniemy od wygładzania skóry . Oto instrukcja :
1. Otwieramy Shopa [photoshopa] i otwieramy zdjęcie . [Ja dam dla przykładu jakieś zdjęcie z googli]
2. teraz duplikujemy tą warstwe ! [ ważne]
3.Wybieramy lasso i zaznaczamy im miejsca , które chcemy wygładzic np. 
4. wybieramy filter > blur > gaussian blur [ filtry > rozmycie > gaussianskie]
5. teraz wybieramy zaznaczenie > nic
6. wybieramy gumkę , i nią zmazujemy kontury , by wyglądało bardziej rzeczywiście ;)


To tyle z wygładzenia !
Teraz zaczniemy od pomniejszania , zmiejszania !
Jeśli chcemy np. zmiejszyć nos , powiększyć oczy i usta , zmienić ustawienie brwi itd. musimy działać według tej instrukcji , więc suchaj uważnie :
1. Gdy już otworzymy obrazek i jak chcemy to wygładzone , naciskamy na klawiaturze  CTRL + SHIFT + X !!!!
2. Pojawi nam się okienko na którym po lewej str będą przyciski :



by użyć którego z nich musisz nacisnąć na niego i na obrazku przesuwać lub naciskać by rozmazać , powiększać lub zmiejszać ; )
I TYLE !
jak jeszcze coś chcecie wiedzieć , to piszcie w komentarzach . !

8 komentarze:

Mounthains pisze...

To nie fotomontarz, tylko retusz -.-. Wgl. jakoś dziwnie Ci to wyszło. To jest nienaturalne.

Anonimowy pisze...

Mounthains wiesz co sam robisz beznadziejne notki więc bądź cicho. Wiedziałam jak to zrobić innym moze pomogło ; ).
Wierna Fanka Bloga I Grafiki Zolcia124 .

Anonimowy pisze...

do Mounthains od gooficzki :
Po 1 to jest fotomontaż , a nie fotomontarz O.O
po 2 Nie znasz się jak już .
po 3 NIE ZNASZ SIE!?
;)

Natka1121 pisze...

Poradniki fajny tylko że są bardziej staranniejsze próby wygładzania skóry i pozbycia się zmarszczek lub piegów.
Pozdrawiam :)

Pandusia555 pisze...

ładnie, ładnie :D
tylko mam taki dylemat-
czy uzyskałyście zgodę a opublikowanie tego zdjęcia tutaj ? :(

Pandusia555 pisze...

usuwacie moje komentarze..
pomyślcie! Co by sobie ta osoba pomyślała, jakby zobaczyła, że jest ona tutaj!

Mounthains pisze...

gooficzka@ Ja też jestem człowiekiem. Mam prawo zrobić błąd ;). Retusz to korekcja twarzy osoby, której kształt twarzy zostaje nienaruszony, a poprawiony jest tylko wygląd osoby. Fotomontaż to zmiana części ciała, skóry, włosów itd osoby na zdj. Więc proszę nie mów, że się nie znam bo coś Twoje dziecinne ego się włączyło.

Zolcia124@ Em. Słabe? Twoja opinia. Ale to ja rozpocząłem erę wklejania obrazka w napis. Do teraz byś nie wiedziała o tym. Proszę ;)

http://grafikapanfu.blogspot.com/2010/11/wrzucanie-obrazka-w-napis.html#comments

zabujca00x pisze...

Powiem wam jedno że wystarczy tylko rozmazać w gimpie np. i mamy to samo !

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)