czwartek, 24 marca 2011

Jak zrobić zdjęcie trójwymiarowe w photoscape?

Cześć!
Dziś nauczę Was jak zrobić zdjęcie trójwymiarowe.
Widzieliście kiedyś na pewno film w 3D prawda?
To dziś nauczymy się jak właśnie zrobić zdjęcie techniką trójwymiarową.
No więc bierzmy się do pracy!
1.Otwieramy photoscape i nasz obraz.
Ja wybrałam taki obrazek:
Heh moje stare zdjęcie z panfu.
2.Klikamy na filtr -> celofan
3.Pojawi nam się okno w którym ustawiamy poziom efektu.
Radzę dać na nie za mały ani nie za duży.
4.Gdy zdecydujemy jaki chcemy poziom efektu naciskamy OK
I gotowe!
Teraz (jeżeli macie okulary 3D) zakładamy okularki i możemy zobaczyć nasz obrazek w 3D!
Mi wyszło tak:
Efekt ten przydaje się do produkcji różnych filmów.
No może nie najlepsza instrukcja ale mam nadzieję że zrozumiecie coś z tego.
Jeżeli macie problemy piszcie w komentarzach.
A i jeszcze mała ciekawostka to już jest 200 post! :D
Do usłyszenia!
Natka1121

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)