środa, 19 stycznia 2011

Powitanie !

Witajcie młodzi graficy !

Jestem Rafael89 i od dzisiaj będę tu uczył was tworzenia grafiki. Na początek trochę o mnie !
Hihi ta twarz rozbraja, ale nie jestem administratorem to z mojego bloga, stworzyłem tam taką zabawę a to po prostu jest mój profil z niej. Za niedługo nauczę was ruchomego logo .
A to grafika którą zrobiłem  na czat mojego bloga .
Takie litery wspólnie będziemy tworzyć. Myślę że się podoba .
A to stworzyłem jako zaproszenie na imprezę Moją i PUNNY.
Nauczę was jak stworzyć takie tło jak z tyłu . Ale nie będę was zanudzał, przecież to nie oto chodzi.
Więc to na razie wszystko . Komentujcie !

Wasz Rafael89
P.S
Zapraszam na mojego bloga !

Hihi zarejestrujcie się na Gwiazdki Panfex !

1 komentarze:

Natka1121 pisze...

fajnie że też będziesz pisać :))

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)