środa, 19 stycznia 2011

Jak usunąć tło w GIMP

Witajcie!
Dziś pokażę Wam jak w najprostszy sposób usunąć tło aby było przezroczyste w programie GIMP.
1.Otwieramy GIMP'a i nasz obrazek.
2.Po prawej stronie w oknie "warstwy,ścieżki,cofnięcie..." gdy mamy miniaturkę naszego obrazka klikamy prawym przyciskiem myszy na "dodaj kanał alfa".
3.I usuwamy zbędną rzecz gumką lub różdżką (nie polecam gumką ponieważ długo to będzie trwać)
Jak usuwać różdżką? Już Wam powiem.
1.Klikamy na różdżkę
2.Następnie klikamy na rzecz którą chcemy usunąć i naciskamy przycisk delete na klawiaturze.
I nasza praca jest gotowa!
Teraz możemy naszą pandę nakleić na jakiś ładny krajobraz i cieszyć się pracą!
Jeśli macie problemy napisać w komentarzu.
To tyle na dziś!
Papa
Natka1121

3 komentarze:

Natuśka pisze...

Mam jedno pytanie; gdzie znajduję się okno "warstwy,ścieżki cofnięcie..."?Bo nie mogę znaleść

Damian (na panfu menel500 kolega mc2310) pisze...

n właśnie u mnie tak samo jestem menel500 z panfu i jak otwieram gimpa to tylko się wyświetlają dwa okienka jedno na środku i drugie po lewej stronie a nie mam po prawej!

maja160 pisze...

Soniu, Menelu,
Ja miałam to okna zamknięte. Aby je otworzyć, należy:L Okna->Ostatnio Zamknięte Doki-> Klik. :)

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)