środa, 19 stycznia 2011

Nowy grafik

Witajcie!
Jestem Natka1121 i od dziś jestem w składzie grafików.
A teraz tak troszeczkę o mnie abyście mnie poznali:
Mam na imię Natalia i mam 12 lat.
Bardzo lubię eksperymentować" z grafiką komputerową.
Korzystam najczęściej z programu GIMP który bardzo lubię, a czasami z photoshopa.
Chciałabym przez moje instrukcje oraz turtionale pokazać, że nie trzeba mieć profesjonalnego programu graficznego aby zdziałać "cuda".
A jeszcze pokaże Wam kilka moich prac graficznych:
Pozdrawiam Was serdecznie i w najbliższym czasie spodziewajcie się turtionalu który Wam się przyda.
Papa!
Natka1121

2 komentarze:

Kapi pisze...

Super pando z deską :)

Anonimowy pisze...

Super że jesteś z nami ja też dołączyłem !

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)