sobota, 29 stycznia 2011

Jak włożyć obrazek do napisu? (wersja Paint)

Witajcie! Dzisiaj pokarzę Wam jak włożyć obrazek do napisu w Paintcie ;) Zaczynajmy!
Krok 1.
Włącz program Paint.

Krok 2.
Zamaluj całą kartkę kolorem czarnym.
Krok 3.
Wybierz:



Kliknij na biały kolor.
Krok 4.
Napisz coś.

Krok 5.
Ładujemy obrazek (Wklej z)

Krok 6.
Przenosimy napis na obrazek.
Powinno wyjść miej więcej coś takiego:
Efekt zwalający z nóg, to to nie jest, ale zawsze coś :) Jak na Paint'a nie jest źle.
Jeżeli macie trudności piszcie w komentarzach.
-Anioleka


8 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja mam wielki problem!Kiedy wklejam obrazek to mi się odznacza napis i nie umiem przenieść na obrazek.A po drugie zrobiłem raz tak ze mi się udało a na obrazku nie było żadnego napisu!!!

Ania pisze...

Nic z twojej wypowiedzi nie zrozumiałam...Napisz mi spokojnie na e-maila.

Mycha231 pisze...

jak go niby naniesc?!

Ania pisze...

Przesunąć myszką ;)

Anonimowy pisze...

Zrób pokojei mi scrny bo mi nic nie wyszło!:'(
mój e-mail (napisz mi na niego)wicia4@onet.pl
BŁAGAM!!Zrób mi filmik!!!pliss!!!

Ania pisze...

Ok, może filmik zrobię :) Ale dosyć długo, bo będę musiała poprosić kogoś o zmontowanie go. Pliki z HyperCam'a wczytują mi się jako Audio(ścieżka dźwiękowa) x.x

Anonimowy pisze...

nie mogę powiększyć napisu :-( POMOCY!!!

Anonimowy pisze...

już dobrze

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)