sobota, 29 stycznia 2011

Cześć!

Hej! Ania spełniła moje marzenie, i tu piszę :). Niedługo zrobię wizytówkę. Teraz troche o mnie:
Imie:Marta(logni na panfu maja160).
wiek: 9 lat. Programy które posiadam to: Paint( z Windows 7), PhotoFiltre, gimp, korzystam też czasami z PaintSumo, ale żadko. Mam nadzieje że moje poradniki i instrukcje wam pomogą ;). Jeszcze raz bardzo Ci dziekuje Ann za przyjęcie mnie do bloga. Mam nadzieję że mnie polubicie. Nie mam złoego pakietu. Za chwilę pewnie dam jakąś instrukcje do Gimpa ^^. Postaram sie pisac tak często, jak tylko mogę. Do nabazgranka!Ps. Nie dziwcie się że pisze grafik maja160 i blooom6, ten drugi login jest z innej strony, dlatego tak jest ;).

1 komentarze:

Ania pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)