sobota, 29 stycznia 2011

Jak zrobić Mozaike w gimp?

Hej! Jest  to bardzo proste, możecie mi wierzyć. A wiec otwórzcie program gimp.
Ja akurat wybrałam obraz zawstydzonego Maxa z babcią, wiecie, "swaty" xD. Kiedy macie już swój obraz kliknijcie: filtry->zniekształcenia->mozaika.  Bardzo Was przepraszam, ale sa jakieś błędy, i nie mogę dać zdjęcie okna które nam wyskakuje ;//. Możecie kombinować z ustawieniami, ale moim zdaniem te które sa od razu, są bardzo dobre ;). Niestety, mam takie błędy, że nie mogę Wam pokazac żadnego zdjęcia, ale przysięgam, już NIGDY tak nie będzie! Więc musze Was "wałkować"  tu , przepraszam, mam dziś jakieś problem z bolgerem, pewnie dlatego, że komputer jest dziś przeciążony, ale jutro juz taki nie będzie ;).  Wybaczcie te błędy, i że "wałkowałam" Was aż tam, mam nadzieje że nie macie mi tego za złe. I pamiętjcie, efekt mozaiki może nieco nie ładnie wygladac na tym zdjęciu(są tu akurat kawałki, które nie nadają się na mozaike ;( ), ale jak wyglada mozaika, to juz zalezy od obrazka. Jezeli błędy przejdą, to jeszcze  coś napiszę, jeżeli nie, to do zobaczenia jutro. Jeżeli jest jakis błąd, to przepraszam, w koncu co złego to nie my ;-D. Do napisanka!                                                                                 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)