czwartek, 13 września 2012

Jak zrobić nowoczesną grafikę w Photoshop?

Hej! :)
Przepraszam że tak długo nie pisałam bo mam dużo obowiązków szkolnych (co raczej sami rozumiecie)
Dzisiaj pokażę Wam jak zrobić nowoczesny obrazek (nie znam takiej fachowej nazwy na to więc przepraszam)
Efekt jest bardzo fajny, obrazek jest dość prosty do wykonania.
Zaczynajmy!
1.Otwieramy nasz obrazek.
2.Wycinamy tło postaci/obiektu i kopiujemy je na nowy obrazek.
3.Znajdujemy sobie jakieś tło i otwieramy je (polecam tekstury).
4.Wklejamy te tło do naszego obrazka na którym pracujemy.
















5.Klikamy na znaczek edycji zdjęcia (  w prawym dolnym rogu) na Black & White.
6.Trzymając Ctrl klikamy na obie warstwy i naciskamy prawym przyciskiem myszy na nie.
Klikamy na Merge Layers.
Nasz obrazek powinien wyglądać tak:















7.Tak jak w ostatniej mojej notce dodajemy kolorowy cień postaci/obiektu.
Jeżeli chcemy możemy ozdobić naszą pracę jakimś napisem itp.
I gotowe!
Moja praca końcowa wygląda tak:















Mam nadzieję że przyda Wam się ten poradnik :)
Do usłyszenia!
Natka1121

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)