W tym tutorialu dowiecie się jak stworzyć efekt wodnej tekstury. Efekt taki będzie możliwy do osiągnięcia dzięki zastosowaniu przejść tonalnych i kilku filtrów dostępnych w programie Photoshop.
![woda1_glowne.jpg](http://www.egrafik.pl/blog/wp-content/uploads/2008/05/woda1_glowne.jpg)
1. Zacznij tworząc biało niebieski Radialny Gradient (Radial Gradient).
![](http://www.egrafik.pl/dzialy/photoshop/tutoriale/tekstury/graf1/obr1.gif)
2. Przejdź do Filtry>Zniekształcenie>Zyg Zag (Filtr (Filter)>Zniekształcenie(Distort)>Zig Zag) i zastosuj ustawienia jak na obrazku.
![](http://www.egrafik.pl/dzialy/photoshop/tutoriale/tekstury/graf1/obr2.gif)
![](http://www.egrafik.pl/dzialy/photoshop/tutoriale/tekstury/graf1/obr3.gif)
3. Zduplikuj warstwę. Z menu Filtry>Zniekształcenie>Szkło (Filtr(Filter)>Zniekształcenie (Distort)>Szkło (Glass) zastosuj takie ustawienia jak poniżej.
![](http://www.egrafik.pl/dzialy/photoshop/tutoriale/tekstury/graf1/obr4.gif)
![](http://www.egrafik.pl/dzialy/photoshop/tutoriale/tekstury/graf1/obr5.gif)
4. Zmień tryb warstwy na miękkie światło (soft light).
![](http://www.egrafik.pl/dzialy/photoshop/tutoriale/tekstury/graf1/obr6.gif)
![](http://www.egrafik.pl/dzialy/photoshop/tutoriale/tekstury/graf1/obr7.gif)
5. Zduplikuj warstwę. Z menu Filtry>Zniekształcenie>Szkło (Filtr(Filter)>Zniekształcenie (Distort)>Szkło (Glass)) zastosuj takie ustawienia jak poniżej.
![](http://www.egrafik.pl/dzialy/photoshop/tutoriale/tekstury/graf1/obr8.gif)
![](http://www.egrafik.pl/dzialy/photoshop/tutoriale/tekstury/graf1/obr9.gif)
6. Zmień tryb warstwy na ściemnianie liniowe (linear burn).
![](http://www.egrafik.pl/dzialy/photoshop/tutoriale/tekstury/graf1/obr10.gif)
Efekt końcowy.
![](http://www.egrafik.pl/dzialy/photoshop/tutoriale/tekstury/graf1/obr11.gif)
0 komentarze:
Prześlij komentarz
Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)