W tym tutorialu dowiecie się jak stworzyć efekt wodnej tekstury. Efekt taki będzie możliwy do osiągnięcia dzięki zastosowaniu przejść tonalnych i kilku filtrów dostępnych w programie Photoshop.
1. Zacznij tworząc biało niebieski Radialny Gradient (Radial Gradient).
2. Przejdź do Filtry>Zniekształcenie>Zyg Zag (Filtr (Filter)>Zniekształcenie(Distort)>Zig Zag) i zastosuj ustawienia jak na obrazku.
3. Zduplikuj warstwę. Z menu Filtry>Zniekształcenie>Szkło (Filtr(Filter)>Zniekształcenie (Distort)>Szkło (Glass) zastosuj takie ustawienia jak poniżej.
4. Zmień tryb warstwy na miękkie światło (soft light).
5. Zduplikuj warstwę. Z menu Filtry>Zniekształcenie>Szkło (Filtr(Filter)>Zniekształcenie (Distort)>Szkło (Glass)) zastosuj takie ustawienia jak poniżej.
6. Zmień tryb warstwy na ściemnianie liniowe (linear burn).
Efekt końcowy.
0 komentarze:
Prześlij komentarz
Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)