poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Podsumowanie półrocznej pracy!

  Dzisiaj nasz blog kończy oficjalnie pół roku. Jest to pół roku wspólnej pracy, dzięki której odnieśliśmy wiele sukcesów. Ostatnio padało wiele pytań: ''Co się dzieje z blogiem?'', ''Dlaczego nikt nie pisze?'', ''Czy blog zostanie zamknięty?''. Fakt w ostatnim czasie nasze wspólne dzieło zostało bardzo zaniedbane, jednakże wczoraj poświęciłam trochę czasu, by wszystko zaktualizować i przywrócić chaos. Komentarze niezmoderowane zostały opublikowane, poradniki wpisane do listy, tabela z informacją o usunięciu zaktualizowana, wizytówki poprawione, ramka ''Reklama'' uporządkowana, a posty w kopii roboczej oczekujące dłużej niż miesiąc na opublikowanie usunięte. Mam nadzieję, że uda nam się znów odbudować Grafikę Panfu i przywrócić jej aktywność do jak najlepszego stanu. W najbliższym czasie będę przyjmować zgłoszenia, ale także usuwać współautorów, którzy przekroczyli czas bezczynności. Nie wiem, czy ktokolwiek jeszcze tu zagląda, ale wiem, że chcę dalej Wam pomagać razem z ekipą naszych ''panfowych grafików''. :)

Pozdrawiam, pomocnik_na_panfu

6 komentarze:

Martusiaa pisze...

No to super ;D Czekam na dalsze pomoce !. Pozdrawiam chodz_tu_kotku ;]

Ania pisze...

Ja tu zaglądam, tylko nie miałam o czym napisać. :)

Agata. pisze...

ja tu zaglądam, tylko 1-2 tygodnie nikt nic nie pisał...

P.S. ann, dodałbyś banner mojego bloga do "Reklamy"? Wiem, że na moim blogu nie ma Grafiki, ale to wynikało z tego że nie działał link z iv'u, ale już biorę się za naprawę ;)

Venince pisze...

PUNNY podeślij na gadu obrazek. :)

maja160/SN pisze...

Ja tu zaglądam, czytam też te starsze poradniki. :) I się zastanawiam nad zgłoszeniem.

Kingoolka..:D pisze...

Witajcie! macie przecudny blog i nie radzę wam go opuścić! Z wielką chęcią złożę zamówienie, zareklamowałam was na własny blogu ! ;D
jesteście EXTRA!!!!

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)