wtorek, 22 lutego 2011

Jak zrobić awatar podobny do Maxa i Elli w photoshop i w GIMP

Witajcie pandy!
Dziś nauczę Was jak zrobić podobny awatar do tych co mają nasi reporterzy Max i Ella.
Pokażę Wam jak to zrobić w dwóch programach: Photoshop i GIMP.
Ta praca w oby programach jest taka sama niczym się nie różni tylko zależy jak wytniecie.
Ja osobiście polecam w photoshop mrugnięcie
A więc zaczynajmy!
1.Otwieramy program.
2.Robimy nowy obrazek o wymiarach 100X100.
3.Robimy na nim gradient który będzie od jasnego zielonego do ciemnej zieleni.
Ustawiamy pierwszy kolor na jasny zieleń a drugi na ciemny.
Przykładowe tło może wyglądać tak:
4.Otwieramy naszą pandę
5.Wycinamy ją
6.Wklejamy ją na nasz gradient.
7.Ustawiamy tak aby było widać głowę (no chyba nie chcemy na naszym awatarze tylko tłowia mrugnięcie)
I gotowe!
Teraz możemy mieć fajnego awatara na różne strony lub do bloga uśmiech
Mi wyszło tak:
Mam nadzieję że sobie poradziliście.
Jeżeli są problemy z wykonaniem piszcie w komentarzu.
To do usłyszenia!
Natka1121

2 komentarze:

Wiktoria pisze...

Super!
Dzięki :)
Mam problem w sprawie photoshopa.
Ja mam CS5.
No właśnie i... :/
Mam pędzle białe i tylko białe :/
Nawet jak wybiorę inny kolor to mam białe :/
Nie wiem co robić...
Pomocy!

11supernati11 pisze...

Ja nie wiem jak wycinać :(
Jak wyciąć?

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)