niedziela, 20 lutego 2011

,, Tak zwane Magiczne Przyciski Na Twoim Blogu ''

Dzisiaj Opowiem Wam Jak zrobić tak
 zwane magiczne przyciski !
Kod na taki przycisk może skopiować z strony
http://www.kurshtml.boo.pl/skrypty/podswietlenie,przyciski.html
Teraz wystarczy go uzupełnić :

Adres - Adres WWW
Obrazek Podstawowy - Podajemy ADRES zdjęcia który jest widoczny cały czas mp :
Polecam wam serwis
http://imageshack.us/
Do Z linkowania obrazu
Obrazek Podświetlony - Taka sama zasada jak u obrazka podstawowego tylko,
że potrzebujemy obrazy który będzie się wyróżniać kiedy najedziemy myszką
na obraz podstawowy np :
A oto nasz efekt
Tekst alternatywny


Mam nadzieję, że też się wam udało :)

6 komentarze:

Unknown pisze...

Jak zrobić, że jak macie Reklama Panfu to macie w jednej zakładce?

wojtek pisze...

nie lepiej użyć funkcji hover?
przecież masz cssa w bloggerze

Kladie pisze...

Mam mały problemiq ^^ . Chodzi o to że... No jak już zrobiłam to co w instrukcji ... to w jakim widżecie dodać ten link . ? W HTML ?

Anonimowy pisze...

Ja tego nie rozumiem.....
-Jula72

Ania pisze...

Luna, to się daje do gadżetów, lub posta ;p

Anonimowy pisze...

MI wszystko działa jak należy tylko obrazek mi się nie pokazuje :(

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)