wtorek, 25 stycznia 2011

Moja wizytówka i zamówienia

Witajcie!babai
Po raz kolejny Wam głowę zawracam kenyit
Taka notka będzie bardziej organizacyjna.
Chciałabym przedstawić Wam moją wizytówkę na tego bloga.
A oto ona:
Więc tera powiem troszeczkę o zamówieniach.
Zamówienie możecie składać na mój e-mail zamowienia_natka1121@spoko.pl , na moje gg 32664518, lub na mój profil facebooka.
Można składać zamówienia na nagłówki,buttony,awatary na portale społecznościowe i tym podobne rzeczy.
Oczywiście na te adresy również możecie zadawać różne pytania dotyczące grafiki.
No to wsystko jutro będzie kolejna instrukcja ale jeszcze nie wiem o czym rindu
No dam Wam już spokój kenyit
Bye bye
Natka1121peace

4 komentarze:

mimi3o pisze...

a propo zamawiam teraz od niuni jest 3 grafikiem jeżeli do szesnastej nie dostane odpowiedzi nie będe was nikomu polecać jeżeli niie bedzie odpowiedzi będe waspolecać jeżelii pomocnik powie nam dlaczego z gieniukkiem zerwali

Natka1121 pisze...

Nie rozumiem o co chodzi możesz wyjaśnić?

szukajacaszczescia pisze...

Natka1121 Chciala bym u ciebie zamówić tom pande z tabliczkom ale zeby był inny nick nie anioleka tylko Plamka4158 i żeby byla na jakimś fajnym tle plisss ok?

Natka1121 pisze...

Oki tylko wyślij mi na mojego maila zdjęcie Twojej pandy.
Pozdrawiam!
Natka1121

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)