czwartek, 27 stycznia 2011

Jak zrobić ze zdjęcia plecionkę w GIMP

Witajcie kochani!
Dziś pokażę Wam jak zrobić ze zdjęcia plecionkę.
Efekt wygląda ładne a plecionka jest bardzo realistyczna.
Więc zabieramy się do pracy!
1.Otwieramy GIMP i nasz obrazek.
Ja wybrałam dwa woobisie.
2.Klikamy na filtry- artystyczne - splecenie.
3.Powinno nam wyskoczyć okno dotyczące tego efektu.
4.Ustawiamy parametry i później klikamy OK (polecam ustawić parametry takie jak na obrazku u góry)
5.I nasza praca gotowa!
Efekt nie najlepszy ale bardzo fajny moim zdaniem.
A oto jak mi wyszło:
Jeśli macie problemy napiszcie w komentarzu.
No to ja zmykam.
Bye!
Natka1121

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fajna instrukcja,też pracuję w GIMPie.
Jesteś obecnie na Panfu? Ja na serwerze Pandamon.
Mój blog:
http://panfu-bunneary.blog.onet.pl/
Zapraszam serdecznie ;)

maja160 i blooom6 pisze...

Co do Gimpa to Natalia królujesz :D, znasz go jak własne oko xd. Robisz bardzo ciekawe instrukcje! Gdyby nie ty, chyba bym nigdy nie weszła w gimpie w filtry O.o, ta plecionka to JEDEN z najlepszych filtrów, jak sądzisz Nata? Pozdro.

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)