poniedziałek, 13 grudnia 2010

Rozbłysk!

Hej dziś chciała bym wam przedstawić sposób tworzenia rozbłysku. :) Wbrew pozorom jest to operacja bardzo prosta! Zresztą... sami się przekonacie. ;)


Najpierw oczywiście otwieramy Photoshopa.

Teraz ładujemy sobie obrazek na którym chcemy umieścić rozbłysk. Ja wybrałam taki (zrobiłam go sama):

1. Teraz Wchodzimy w   Filter > Rendering > Lens Flare












2. Wyskoczy nam takie małe okienko. Możemy w nim przeciągnąć rozbłysk w wybrane miejsce. Możemy także zmienić intensywność i wielkość rozbłysku. Gdy już efekt będzie nam odpowiadać klikamy OK.









I..... Gotowe!
Mam nadzieję, że efekt wam  wystarcza. Jeśli jednak nie napiszcie do mnie na gg: 23062206 a ja podam wam inne warianty tej opcji. ;)

1 komentarze:

Mounthains pisze...

Hmm. A nie lepiej pomazgać białym kolorem po wybranej przez Ciebie pracy i ustawić opcję na Overlay? (Albo Multiply)? Poza tym powinnaś zmniejszyć krycie tego rozbłysku ;). Albo pokombinować z Lighting Effects.

Pozdrawiam. Mounthains.

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)