środa, 24 listopada 2010

Zakładki :)

  Chciałabym poruszyć temat zakładek, gdyż niektóre osoby pisząc mi na gadu-gadu nie wiedzą gdzie się one znajdują. Zakładki zawsze będą miały swoje miejsce pod naszym nagłówkiem. Są od początku stworzenia bloga, ale powiększa się ich ilość. Po kliknięciu na nie przenosi Was na podstronę bloga. Aby złożyć zamówienie trzeba zapoznać się z zakładką ''Zamówienia'', a następnie kliknąć na wybraną wizytówkę grafika i wysłać mu e-mail. Jeśli chcesz pomagać razem z nami wystarczy kliknąć zakładkę ''Dołącz do nas''. Znajdują się też w niej krótkie informacje o Grafice Panfu, poradniki, wykonywane przez naszych byłych i obecnych grafików, programy, które można pobrać na swój komputer, by oglądając film poznawać teorię i wykorzystywać wiedzę w praktyce. Na obrazku umieściłam to w dwóch rzędach, ale normalnie są ustawione w linii [szeregowo]. :)
  Mam nadzieję, że teraz wszystko jest już jasne. Mam ogromną prośbę: wysyłajcie propozycje poradników, które chcielibyście zobaczyć na adres e-mail Grafiki Panfu: grafikapanfu@tlen.pl lub na GG: 800012. Sama pracuję teraz nad poradnikami, ale także mam bardzo dużo zamówień. Chciałabym Was powiadomić, że niedługo zorganizuję pewien mały konkurs oraz specjalną sondę dotyczącą zmian i nowości, ale reszta jest słodka tajemnicą. :)

pomocnik_na_panfu

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)