środa, 24 listopada 2010

This is my inspiration

Dobra. Nie będę owijał w bawełnę. Nie będę przynudzał wpisami. Powiem tyle, ile powinniście.
Dołączyłem na blog w celu pomocy graficznej. Pracuję cały czas nałogowo w programie Photoshop. Niebawem zrobię wizytówkę. Będę pisał wpisy dotyczące tego programu. Od podstaw, po ładne i przejrzyste grafiki ;).

O mnie:

Nazywam się Arkadiusz. Mam 20 lat. Specjalizuję się w grafice i tworzeniem stron www (bardziej blogi).
Będę wykonywać tylko grafiki, które mi się podobają. (Czuję, że gdybym brał wszystkie, to bym musiał siedzieć 24h na kompie :D)

Jedna umowa. Im więcej komentarzy, tym więcej wpisów na blogu ok? ;)

Myślę, że to wszystko :). Pozdrawiam. Mounthains.

4 komentarze:

AleKultura Show pisze...

Uwielbiam waszego bloga!

Venince pisze...

Bardzo się cieszymy Maćku. :)

Co do p. Arkadiusza to witam w zespole. :)

Kezc pisze...

Arkadiusz, mój brat jest starszy (21, a siostra 23) Trochę dobrze mieć w zespole takiego dziadka:)
Powiedz 1 swoją strone (napisz adres) bo troche też robie strony (już ponad 50 z których 40 zostały usunięte po tygodniu)

Mounthains pisze...

Moja strona? Obecnie zajmuję się jako administrator "wewnętrzny" (czyli pilnuję bazy itd) mirrored.pl

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)