sobota, 6 listopada 2010

Statystyka na dzień dzisiejszy :)


  A więc Lokio8 pytał mnie jakie są statystyki, przynajmniej tak zrozumiałam. :) Po lewej stronie zamieszczam liczbę odwiedzin od powstania bloga, czyli od połowy października. Musze przyznać, że nie spodziewałam się tylu pand spragnionych wiedzy na temat grafiki. Cieszę się, że mamy komu pomagać.
  Kolejną sprawą jest selekcja na blogu. Odbywać się będzie, co dwa tygodnie zaczynając od dnia 13 listopada 2010r. Tak jak mówiłam na samym początku, nie potrzebujemy ''sztucznego tłumu''. Rozumiem, że ktoś nie może pisać, ale powinien to uzgodnić. Czasami brak jest pomysłów lub podzielił się swoimi umiejętnościami, ale od czego mamy internet? :) Mówiłam też, że moja wiedza jest bardzo amatorska. Jestem początkująca, a na pierwszych krokach pomagała mi Tamaki. Zawsze chętnie powiedziała, gdzie co jest. Wielkie podziękowania kieruje także do CiupCiup, która robiła mi tutoriale. Właśnie to za pomocą tych tutoriali zrodził się pomysł na założenie strony. Do tej pory w wolnym czasie bawię się w Photoshopie i innych programach i mam wielką nadzieję, że będę umiała coraz więcej. :) Tak więc nie zgłaszajcie swojej kandydatury, jeśli wiecie, że zakończy się podstawach. W każdej chwili można odejść, bo ja nie zmuszam do pomocy innym. Wiem, że jesteście wspaniałymi pandami i z dobrymi intencjami zgłosiliście się do blogu. Pamiętajcie o selekcji, która już za tydzień. Nie chcę się z Wami żegnać, ale zastosowaliście się do zasad. :) Jeśli uważacie, że to nie fair zawsze możemy podyskutować.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)