sobota, 6 listopada 2010

Jak nagrywać w HyperCam?

Hejka pandy!
Dziś pokażę Wam jak nagrywać pulpit za pomocą programu HyperCam. Pojawił się on w liście programów do pobrania zresztą sami zobaczcie. Nie będę tworzył filmiku bo to zbyt banalne. Ok najpierw in
stalujemy program i włączamy:

Klikamy wybierz obszar:

I teraz lewym przyciskiem myszy klikamy na miejsce, gdzie ma się zacząć i znowu lewym gdzie ma się skończyć. Powstaje nam taki kwadrat lub prostokąt.


Ok.
Teraz możemy dać inne ustawienia ja daje tylko w Inne opcje>zaznaczam Zaznaczaj naciśnięcia myszki gwiazdką i daje domyślne kolory (takie jakie są). Nie ma po co bawić się w ustawienia.
Zaczynamy kręcić f2 i kończymy także f2. Nie wiem jak Wam ale mi się zapisuje w moich dokumentach jako clip np 25.

To tyle jak czegoś nie rozumiecie pisać w komciach.
Pa!

3 komentarze:

Ania pisze...

Mam pytanie. Czy on jest darmowy ? Bo jak sobie przetłumaczyłam to myślę że nie jest...Ale wole się upewnić :)

Anonimowy pisze...

lokio ale dla mnie obraaz do gury nogami oglądam go

Anonimowy pisze...

lokio masz fajnie masz HyperCam PL ja mam HyperCam2

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)