środa, 27 października 2010

Porcje poradników :)

  Skoro jest nas już kilku przydałoby się zacząć robić poradniki dla naszych czytelników. Obecnymi poradnikami do wykonania są:
  •  Jak wyciąć i wkleić obrazek na inne tło w programie Photofiltre [forma dowolna]*,
  •  Jak wyciąć i wkleić obrazek na inne tło w programie Photoshop [forma dowolna]*,
  •  Jak zrobić gif w programie Photoscape [forma dowolna]*.
  Byłoby miło gdyby nasi dzielni graficy zainteresowali się podanymi tematami, które interesują naszych czytelników. Oczywiście jeśli podane tematy Wam nie odpowiadają, możecie wymyślić coś własnego. :) Każdy poradnik się przyda, a na pewno pomoże.
  Chciałabym Was także z góry uprzedzić, że jeśli ktoś nie napisze nic przez 2 miesiące bez podanego powodu, niestety zostanie usunięty... Mam nadzieję, że to zrozumiecie i nie martwcie się ja także będę wykonywała poradniki, więc nie będzie to żaden ''wyzysk'' jeśli ktoś miał takie myśli. :)

pomocnik_na_panfu

* - Forma dowolna, czyli poradnik w formie tutorialu, filmu, itp. Najlepiej szczegółowo opisane i zrozumiałe dla czytelników. :)

4 komentarze:

Miku_987 pisze...

Ja zaklepuję robienie gifa . XD
Jutro dam o tym artykuł . xd

Kezc pisze...

ja jak wyciąć tło w ps

Agata. pisze...

Ja bym chciała, żeby ktoś mnie nauczył wycinania danego elementu z obrazka :) Niestety nie umiem.

Agata. pisze...

^
|


Photofiltre lub jeżeli idzie to na Photoscape

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)