czwartek, 28 października 2010

Mrugająca Panda

Cześć :)
Pokażę wam dziś jak zrobić mrugającą Pandę!

Potrzebne: program PhotoScape, PhotoFiltre lub nawet Paint.

1. Najpierw musicie zrobić zdjęcie karty gracza swojej pandy.
2. Wytnijcie z tej fotki twarz.
3. Skopiujcie to by mieć dwie twarze.
4. Jeśli chcecie możecie wpisać w fotkę was nick i zrobić ramkę  


5. W jednej twarzy zamarzcie lewe lub prawe oko, i narysujcie łuk
5. Powinno wam wyjść coś takiego:


6. Zapiszcie obie twarze (Najlepiej w PNG.)
7. Otwórzcie PhotoScape
8. Gdy się otworzy kliknijcie na ikonkę:
9. Gdy otworzycie to w lewym dolnym rogu zobaczycie wszystkie pliki które są zapisane w danym folderze. 
10. Odszukajcie tam dwie twarze naszej pandy. 
11. Kliknijcie na nie, i nie puszczając myszki przesuńcie fotkę na to szare tło i 'puśćcie' ją.
12. Gdy fotki będą tam wrzucone powinna odtworzyć wam się animacja mrugającej pandy. Jeśli chcecie by szybciej lub wolniej mrugała, kliknijcie na 'Zmień czas'. Ja polecam wam wtedy byście ustawili na 40 .


12. Powinno wam wyjść coś takiego:


Hehe, mam nadzieję że zrozumieliście cokolwiek z mojej instrukcji ;DDDD
-Miku_987





6 komentarze:

Odlocia pisze...

Thx za poradnik.A ja długo szukałam programów go gifów :)

superkomp pisze...

dzienki super poradnik jeśli chcesz to się zapisz w agent-panfu

www.agent-celije1.blogspot.com

Sekretariat menela500 pisze...

Ej xDD ja niewiem jak wyciąć twarz pandy doradź mi coś oki ???

Anonimowy pisze...

Miku, czy możesz mi zrobić takie coś bo niemam PhotoScape ); a mama mi nie pozmala go zainstalować! Zrobisz to za free? Jeśli tak, napisz kometarz na moim blogu. Proszę!
wimada

zuzasasa pisze...

Dzięki :):)

PastelowaKreda pisze...

super tylko jest malutki problem no więc.... nie mam photoscape a nie moge go zainstalowac:( ale notka superowa bye ;)

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)