czwartek, 23 sierpnia 2012

Powitanie... :)

Witajcie! :D
Pewnie się dziwicie, kto tu jeszcze piszę... Ania spróbowała zaryzykować i oddać bloga w moje oraz Natki ręce. :) Mój nick na Panfu to Powerfinn.  Mam nadzieję, że będę pisał jak najczęściej i Wam pomagał w grafice. :) Może opowiem coś o sobie...
W realu mam na imię Wiktor, a na Panfu jestem już 1000 dni! (w sobotę mam jubileusz :D) Mam 14 lat, a w Panfu zacząłem grać gdy miałem 11. W Panfu aktualnie nie gram, lecz na potrzeby tego bloga mogę wchodzić. :) Gram również w grę Transformice, oraz prowadzę o niej blog. O Panfu też mam blog, lecz nikt go nie piszę i trochę upadł, mniej więcej jak Grafika Panfu kiedyś... Interesuję się grafiką, oraz różnymi innymi rzeczami. 
To tyle. :)
Do napisania!
Powerfinn

1 komentarze:

xyz pisze...

Jeśli można, prosiłabym o linka do bloga o Transformice, kiedyś grałam i chętnie zobaczę.

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)