czwartek, 15 września 2011

Kilka stronek ;P

Siemka już po wakacjach i zaczęła się nudna szkoła...
Chciałam przeprosić wszystkich za ma nieobecność.
Dam wam dziś stronki dzięki którym możecie ściągnąć brush'y do AdobePhotoShop oraz GIMP'a.

A więc pierwsza:
Druga ;P
Trzecia :D a w niej są także tutoriale ;P
Podała bym czwartą lecz mi się zgubiła :( jeżeli znajdę poinformuję ;D

A teraz jak zamontować do GIMP'a ;)
gdzie je wstawić?
  1. By mieć brushe musisz wejść na strony powyżej ;P
  2. Wybieramy sobie jakieś brushe i je zapisujemy. Radzę zapisać plik na pulpicie.
  3. Gdy brushe się pobiorą kliknijcie prawym pryciskiem myszki na  ikonkę (tą od brushy) i klinijcie lewym: "wypakuj pliki..."
  4. Wyświetli się okienko
  5. Dysk (na którym zapisaliście Gimpa) ja mam na C. --->Program Files----> Gimp 2.0 ----> Share ----> Gimp ----> 2.0 -----> Brushes
  6. Nie otwieracie żadnego innego folderu

    Przepis na jak wrzucić brushe do Gimpa skopiowany stąd

    INFO:
    Jeżeli ktoś posiada GIMP'a + (GPS- GIMP Paint Studio) Instaluje się brushe tak samo.
    Jeśli nie wiesz co to GIMP + GPS, napiszę że trudna jest instalacja bo trzeba to samemu instalować a nie dzięki programu do instalacji :(

    Chciałabym także polecić stronę
    To oficjalna strona GIMP'a wiele tutorialów 
    Oraz bezpieczny GIMP 2.6.11 do ściągnięcia za Free ;P

    Przepraszam że nie podałam instrukcji jak zamontować
    brushy w Adobe PhotoShop

    Mam nadzieję że pomogłam do zobaczenia!

6 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jacie ta strona jest do nie opamiętania . Nawet nie są podane maile do pisania pomocy . A potrzebuje jej ..

panda 9julita9

agatka658 pisze...

Dałaś jeden wpis i co dalej?Uwielbiałam tego bloga,lecz teraz wstawiacie 1 wpis na pere miesięcy!

Anonimowy pisze...

Przepraszam że pisze jako anonimowy, ale twój blog jest ekstra ;) Mam pytanie - masz link do Adobe Photoshop co używasz (jeśli go ściągnęłaś z internetu)? Cały czas próbuje zainstalować Adobe Photoshop ale nigdy nie ma poprawnego pliku.. Kiedy założę konto na Blogger, mogę dołączyć się do was? Od dawna używam Gimp 2.6 i inne programy :)

Modesty

Lilissa pisze...

Hej.
Zapraszam na mój blog, gdzie aktualnie odbywa się konkurs z super nagrodami!
Oto link do niego :
http://grasz-w-panfu-poczytaj.blogspot.com/2011/12/konkurs.html

Pozdrawiam.
Lilissa

agatka658 pisze...

Jedno małe pytanko od fanki.
Czy wy w ogóle o Nas pamiętacie...

Anonimowy pisze...

hey hey she rathe! ;D

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)