środa, 9 marca 2011

Jak poprawić jakość zdjęcia w photoscape?

Witajcie pandy!
Przepraszam że tak dużo nie pisałam ale miałam bardzooo dużo na głowie.
Ale zmieńmy temat.
Często zdjęcia są złej jakości prawda?
To idzie zmienić w bardzo prosty sposób.
Wystarczy tylko wyostrzyć zdjęcie co nie jest skomplikowane jak się wydaje.
Można wyostrzyć zdjęcie w każdy programie graficznym a ja dziś pokażę jak to zrobić w programie PhotoScape.
Więc zabierzmy się do pracy.
1.Otwieramy program i otwieramy nasz obrazek na którym będziemy pracować.
Ja wybrałam zdjęcie pandy.
2.Klikamy na wyostrz.
Pojawią się nam cyferki od 1 do 13.
Dlaczego zaznaczyłam tylko cyferki od 1 do 6?
Ponieważ jeżeli damy wyżej niż 6 wyjdzie zbyt nieładnie.
Gdy zdecydujemy jaki chcemy poziom wyostrzenia klikamy na daną cyfrę.
I gotowe!
Na pewno niektórzy będą sądzić że nie ma żadnej różnicy a to nieprawda.
Rożnica jest tylko zależy to od tego jakiego zdjęcia użyjesz i jaki ustawisz poziom ostrości.
Mi wyszło tak:
Przyda się ta instrukcja jeśli będziecie chcieli poprawić jakość zdjęcia.
To ja zmykam.
Do usłyszenia!
Natka1121

6 komentarze:

Miku_987 pisze...

W sumie jakość zdjęcia taka sama, ale ok xD

Natka1121 pisze...

Nieprawda :p
Przypatrz się dobrze

Bastian103 pisze...

Jakość jest trochę lepsza ;)

Mounthains pisze...

Nie lepiej się pobawić w Corel Draw ? On lepiej konwertuje grafikę rastrową na wektorową

Natka1121 pisze...

Wiem ale dla początkujących jak ja to zupełnie wystarczy ;)

Anonimowy pisze...

Ja tam różnicy nie widzę a nawet jeśli to już lepiej wygląda ten pierwszy obrazek :P. Pozdr Zolcia124

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)