poniedziałek, 14 marca 2011

Jak pokolorować zdjęcie w photoshop?

Witajcie!
Dobrze dziś Was nauczę jak pokolorować zdjęcie w photoshop.
Może się wydawać że ta instrukcja była.
Ja to opiszę w trochę inny sposób.
Pokolorowanie obrazu przydaje się np. do wyróżnienia czegoś na czarno - białym zdjęciu.
Dziś pokażę to na zdjęciu biedronki.
Chcę tu wyróżnić pancerz tej oto biedronki.
Dobrze to zabierzmy się do pracy!
1.Otwieramy naszego photoshopa i obrazek.
2Możemy sobie przed zaznaczaniem przybliżyć obraz naciskając "ctrl" + "/"
3.Teraz w jakikolwiek sposób zaznaczamy to co chcemy wyróżnić kolorem.
4.Następnie naciskamy "ctrl" + "u"
5.Pojawi nam się okienko w którym musimy ustawić kolory.
Trzeba mieć zaznaczoną opcję "koloruj"
6.Ustawiamy kolory, nasycenie i jasność według własnych upodobań.
7.Gdy wybierzemy kolory które nam odpowiadają, klikamy na OK.
I gotowe!
Teraz możemy się cieszyć naszym obrazkiem.
Mi wyszło tak:
Wiem wiem nie jest to rewelacyjne ale zawsze coś ;).
Jeśli macie problemy piszcie w komentarzach.
Do usłyszenia!
Natka1121

7 komentarze:

Gyo pisze...

Znałem tą metodę :) Fajny efekt ;)

Gloria12 pisze...

Fajne, ale nie mam Photoshopa ;-( A wiesz jak zrobić coś podobnego w np. Photoscape ?

Natka1121 pisze...

Niestety w photoscape nie ma takiej możliwości ale słyszałam że idzie to zrobić w GIMP

Ania pisze...

Gloria, szykuj się na poradnik do Paint.NET'a :)

Gloria12 pisze...

Oki, dzięki :)

Agata. pisze...

Natka jak można w Gimp'ie to zrób do tego instrukcję ;)

thx :)

Natka1121 pisze...

Postaram się rozpracować to :)
Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)