niedziela, 13 lutego 2011

Jak zrobić efekt rozmytych kwadratów w Paint'cie?

Dobry wieczór pandy :33 Dzisiaj nauczę Was jak wykonać efekt rozmytych kwadratów w Paint'cie. Zaczynajmy.

Krok 1.
Otwieramy program i wybieramy pędzel.

Krok 2.
Pędzel powiększamy* i klikamy na jakiś kolor.

Krok 3.
Malujemy "pasy" w kącie ok. 60 stopni. Zmieniamy kolory.


Krok 4.
Klikamy Ctrl+W, i w "W poziomie" wpisujemy 1.

Krok 5.
Ponownie klikamy Ctrl+W, tylko teraz wpisujemy 500. Powtarzamy ok. 4 razy.

Oto efekt:

Może posłużyć, jako fajne tło :]

Pozdrawiam

*Pędzel możemy powiększyć, za pomocą: Ctrl+Plus(+)

5 komentarze:

rudolfik123 pisze...

Mi wyszło tak:http://iv.pl/images/01422926413469254319.png

Ania pisze...

Musiałeś coś źle zrobić :\

Anonimowy pisze...

Zrobiłam i ustawiłam sobie na tapetę pulpitu ;)

Anonimowy pisze...

mi nie wyszło :/

sanderka pisze...

Super! Dzięki nareszcie nauczyłam się to robić!

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)