sobota, 26 lutego 2011

Jak zrobić efekt fragmentu w PhotoScape?

Witajcie pandy!
Dziś nauczę Was jak zrobić efekt fragmentu.
W ten sposób możemy podkreślić rzecz którą chcemy wyróżnić na swoim obrazku.
A więc zabierzmy się do pracy!
1.Otwieramy PhotoScape i nasz obrazek.
Ja wybrałam swoją pandę która siedzi na wulkanie.
2.Klikamy na filtry -> Fragment (poza ostrością)
3.Pojawi nam się osobne okno w którym ustawiamy nasz efekt dowolnie.
4.Gdy już wybierzemy zadowalający nas efekt klikamy OK.
I gotowe!
Teraz możemy się cieszyć naszym dziełem.
Mi wyszło tak:
Jeżeli macie problemy to oczywiście piszcie w komentarzu :)
Mam nadzieję że ta krótka instrukcja kiedyś wam się przyda.
Życzę miłego weekendu.
Natka1121

5 komentarze:

Miku_987 pisze...

Poradnik ładny, ale słowo "turtional" razi w oczy xd

Natka1121 pisze...

Wiem XD
Ale chciałam użyć jakiegoś fachowego słowa co się ze mną nie kojarzy.
Ale chyba to zmienię.
Dzięki za dobre słowo :)

Venince pisze...

Po prostu Natko właściwa pisownia tego słowa to ''tutorial''. :)

Natka1121 pisze...

Dziękuje za poprawę ale chyba użyje słowa instrukcja wtedy nikt nie będzie miał zastrzeżeń XD

Anonimowy pisze...

Heh. Dzięki za pomoc nie wiedziałam jak to zrobić a podoba mi się :P. Zolcia124.

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)