czwartek, 10 lutego 2011

Jak zmienić kolor oczu w photoshop?

Witajcie!
Dziś pokażę Wam jak zmienić kolor oczu w photoshop.
To jest bardzo proste i łatwe do zapamiętania.
A więc zaczynajmy!
1.Otwieramy program photoshop i obrazek.
Ja wybrałam dla przykładu takie oczko dla przykładu.
2.W jakikolwiek sposób zaznaczamy oko.
3.Naciskamy na naszej klawiaturze przyciski "Ctrl" + "U"
4.Wyskoczy nam okienko w którym ustawiamy kolor naszego oczka.
Tu możemy się pobawić z kolorami :)
5.Jak już ustawimy interesujący nas kolor klikamy na OK.
I gotowe!
Jest to bardzo proste do zrobienia i przydaje się do zrobienia fotomontażu.
Mi wyszło tak:
Jeśli macie problemy ze zrobieniem piszcie w komentarzu.
Życzę miłego dnia i weekendu :)
Natka1121

6 komentarze:

Venince pisze...

Ja znam inny sposób, ale ten też jest dobry. :)
Super. ^^

Mój efekt:
http://iv.pl/images/38048489743783992297.png

Anonimowy pisze...

Przepraszam ale mam pytanie czy w pchotoScape można zrobic też takie coś o zmianie koloru oka? czy możę nie jak tak lub nie odpowieć w komentarzu tu

Venince pisze...

Nie, niestety nie można.

Natka1121 pisze...

Ale za to można to zrobić w programie Gimp :)

Ania pisze...

Również w PhotoFiltre :]

Venince pisze...

Tak tam można. :) Gdy nie miałam Photoshop to własnie uczyłam się w Gimp, teraz to się pozapominało. ^^

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)