poniedziałek, 14 lutego 2011

Jak ściągnąć czcionkę z internetu? (Windows Vista)

Cześć :3 Pokażę Wam jak ściągnąć i zapisać czcionkę. Do roboty!

Krok 1.
Wpisujemy w Google "Font" i wybieramy jakąś str.

Krok 2.
Klikamy "Download" (jeżeli jest po j. ang.)

Krok 3.
Wchodzimy w NAZWA UŻYTKOWNIKA--->Windows--->Czcionki.

Krok 4.
Otwieramy pobrany plik przez WinRar'a i wypakowujemy go do folderu "Czcionki".

Gotowe! Mam nadzieję, że pomogłam :] Pamiętajcie, to instrukcja do Visty! W XP i 7 instrukcja ta się o wiele bardziej różni!

Pozdrawiam

8 komentarze:

Venince pisze...

W xp wchodzi się w Start --> Panel sterowania --> Czcionki. :)

Ania pisze...

To napisz o tym poradnik xdd

rudolfik123 pisze...

Ja mam 7 ale niewiem xD

Ania pisze...

Ja jestem w 7 niepojęta xdd

Mounthains pisze...

anioleczka@ Po co pomocnik ma pisać jedno zdanie o poradniku. Coraz częściej odchodzimy od tematy GrafikiPanfu. A tutoriale stają się coraz bardziej zbędne.

Ania pisze...

Wiem ;d

Mounthains pisze...

Skoro wiesz, to zacznij pisać tutoriale związane z grafiką

Ania pisze...

Piszę, piszę :D

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)