wtorek, 25 stycznia 2011

Jak zrobić tablicę korkową z karteczkami w PhotoScape

Witajcie!babai
Często zapominamy pewne rzeczy prawda?
Więc dziś nauczę Was jak zrobić tablicę korkową z karteczkami w PhotoScape.
A więc czas do pracy!
1.Otwieramy program i obrazek tablicy korkowej.
Ja wybrałam taki obrazek:
2.Na naszą tablicę dajemy karteczki z pinezkami (pinezki są po to aby te kartki wydawały się przypięte).
3.Możemy także dodawać obrazki ale też muszą być przypięte pinezką.
Gdzie znaleźć karteczki i pinezki?soal
Znajdziemy je pod taką małą ikonką przedstawiająca góry i słońce, klikamy na ten obrazek i potem na "biuro".

Powinno Wam wyskoczyć okno jakie jest na obrazku:
I teraz wybieramy te karteczki i pinezki.
4.Gdy już będziemy mieć karteczki dajemy na nie tekst.
I nasza tablica jest gotowa!
I mamy idealną tapetę na ekran komputera dla zapominalskich (czyli dla mnie kenyit)
A oto tablica zrobiona przeze mnie:
Więc jeśli macie pytanie to tradycyjne zadawajcie je w komentarzu.
No to ja już nie będę Wam przeszkadzać.
Bye byebabai
Natka1121peace

6 komentarze:

Anonimowy pisze...

SUPER!

Anonimowy pisze...

Dzięki! Bardzo mi pomogłaś ;)

Martyna pisze...

Cześć! Dopiero zainstalowałam photoscape i wogle sie na nim nie znam. Zrobiłam tak jak mówiłaś.. ale no.. nie wiem jak sie wstawia napis. Pomożesz?
Z góry dzięki ;)

Anonimowy pisze...

dopiero co zainstalowałam ten program i nie wiem gdzie mam szukać na rename,anigif,paper print czy gdzieś indziej pomuszcie!!


olivia2001

Anonimowy pisze...

Jak dodać tam obrazek?


olivia2001

Anonimowy pisze...

o jak super,dzięx.Wasz bloog to djazd:)

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)