sobota, 22 stycznia 2011

Jak zrobić iluzję na zdjęciu w GIMP?

Witajcie po raz kolejny!
To znów ja.
Teraz chciałabym Wam pokazać jak zrobić tak zwaną "iluzję" na zdjęciu.
Efekt ten wygląda bardzo fajnie,zabawnie oraz możemy zauważyć mały efekt trójwymiaru.
A więc zabierajmy się do pracy!
1.Otwieramy nasz GIMP i nasz obrazek. Ja wybrałam moją pandę.
2.Klikamy na filtry -> odwzorowania -> iluzja
3.Powinno wyskoczyć nam okno takie jak na obrazku:
4.Ustawiamy jaki chcemy efekt i ile odbić chcemy i później zatwierdzamy klikają na OK.
5.Nasz obrazek jest gotowy!
Teraz możemy pokazać go znajomym.
Mi wyszło tak:
Mam nadzieję że Wam też się uda to zrobić i spodoba się to Wam.
Jeśli macie pytania pytajcie w komentarzach.
To wszystko bye!
Natka1121

2 komentarze:

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)