poniedziałek, 31 stycznia 2011

Jak ze zdjęcia zrobic puzzle w GIMP

Witajcie!
Dziś pokarze Wam jak zrobić puzzle ze zdjęcia.
Efekt bardzo prosty i fajnie wygląda na zdjęciach różnego rodzaju.
A więc zabierzmy się do pracy!
1.Otwieramy naszego GIMP'a i nasz obrazek.
Ja wybrałam Ellę w okularach.
2.Klikamy na filtry - Renderowanie - Deseń - Puzzle.
3.Powinno nam wyskoczyć okno w którym ustawimy parametry naszych puzzli.

4.No i po ustawieniu wszystkich parametrów (możemy ustawi jak nam się podoba efekt się nie zmieni) klikamy na OK.
I gotowe!
Teraz się cieszyć z naszej wykonanej pracy.
Mi ostatecznie praca wyszła tak:

Efekt nawet fajny jak już mówiłam.
Jeśli macie problemy z tą instrukcją piszcie w komentarzu.
Mam nadzieję że pomogłam :)
Do usłyszenia!
Natka1121


6 komentarze:

rudolfik123 pisze...

Super!

Mounthains pisze...

Na tej końcówce przy rogach na nowej masce mogłaś usunąć te kreski z puzzli :D ładniej by to wyglądało ;)

Julie pisze...

Mounthains daj jej się cieszyć, ty się zawsze czepiasz ale jak ty napiszesz post to wszystko dobre, zrozum ona też chce pomóc

Unknown pisze...

A mi nie wyświetla że mogę wziąć puzzle :(

maja160/SN pisze...

Emily Shey, on tylko daje radę ;). Natka, moim zdaniem, jestes najlepsza w gimpie :DD. Imponiujesz mi swojimi zdolnosciam GIMP-owymi ;)

Ania pisze...

A moim zdaniem, lepszy jest Ratajszczak:
http://iv.pl/images/86253416595929121595.png

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)