sobota, 29 stycznia 2011

Gimp-efekt farby olejnej

Hje znów! Kolejny raz ja ^^. Więc otwórzcie program gimp, oraz wybierzcie swój obraz.Co wybrałam, domyślicie sie na końcu ;>.Więc klikamy tak : filtry->artystyczne->farba olejna. Efekt jest interesujacy! Poprostu-farba olejna xD. Moim zdaniem, mój efekt konicowy jest zadowalający, a co to jest to wiecie, na 100%! Więc gimp ma ładne farby olejne xD. EfektJest może i trochę niewyraźny, ale ładny, prawda? Z tego co mi wyszło, uważam że warto spojrzec na stopy pandy,
Czyż nie wyglądają jak jakiegoś typu grze? Ale ja tu nie będę o stopach zagadywać, polecam używac farby olejnej.  Do zobaczenia! I pozdrowienia ode mnie, czyli od maja160. Pa!
                                                          

1 komentarze:

Ania pisze...

Postaraj się pisać przejżyście, ponieważ nie można się rozczytać :] Rób w punktach lub w krokach. Staraj się również robić dokładne zdj. o opcjach :)

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)