niedziela, 16 stycznia 2011

Efekt mokrego papieru

Hej! :D
Pokażę wam jak wykonać taki bardzo ciekawy i przydatny efekt. ;) Można go zastosować na dowolnym obrazku, aby uatrakcyjnić bloga. :] Najpierw pokażę wam efekt końcowy:
 A oto i obraz którego użyłam:

1. Otwórzcie wybrany przez siebie obrazek.
2. Stwórzcie nową warstwę.
3. Teraz w filtrach wybierzcie "rendering" i "chmury". :)
 4. Następnie wybierzcie "włókna". (u mnie to Fibers, ale nie wiem czy dobrze przetłumaczyłam i czy w polskiej wersji nie jest inaczej)
5. Powinno się nam otworzyć takie okienko:
Tam gdzie jest siła (u mnie to strength) dla dobrego efektu musi pozostać 1.0, natomiast w odchyleniu (u mnie to variance) możecie manewrować pomiędzy wartością 5.0 a 10.0 (nie radzę wychodzić poza te  granice ponieważ zamiast efektu mokrego papieru może wyjść coś podobnego do kory drzewa, a to raczej nie jest ciekawy efekt ;)).

6. Teray wzstarcyz, e w filtrach ustawicie pryerocyzstođ na 20 do 60. Ja ustawilam rowne 50.

A teraz  przed i po we własnej osobie!:      


Jeśli macie ewentualnie jakiś problem napiszcie mi o tym w komentarzu a ja bardzo chętnie odpowiem. :)







5 komentarze:

Agata. pisze...

UWAGA! Już jutro impreza z okazji moich i Rafaela89 1000 dni na Panfu! serw. TEENPANDA, na Dziedzińcu o 16.45 !!! Przyjdź! P.S. Swoją obecność zapowiedzieli Max i Ella!

Krzys121 pisze...

Zapraszam do udziału w konkursie na pandę miesiąca Stycznia! Szczegóły na blogu www.infopanfu.blogspot.com

Venince pisze...

Świetny tutek. :)

Unknown pisze...

Dzięki :D

Unknown pisze...

Ja nie mogę znaleźć tego włókna a poza tym nie wiem co to jest stworzyć nową warstwę :(
Czy mogłabyś mi pomóc?

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)