czwartek, 2 grudnia 2010

jak zrobić ekstra napis w paincie


i pomyśleć jakie ładne :)

10 komentarze:

Miku_987 pisze...

Rewelacyjny, lub super to nie jest ten tekst . . .

Kezc pisze...

no wiem, ale jak na painta... :D

Venince pisze...

Moim zdaniem jak na Paint to bardzo oryginalne. :)

Anonimowy pisze...

Pomocny jest ten blog w grafice :)
Zajrzyj na: http://panfu-patrycja.blogspot.com
To mój blog :)

Temari :) pisze...

ogólnie zajebiście,ale plis odwidź mój blog,nie jest tak super dopracowany jak twój ale mimo wszystko ..http://janapanfu.blogspot.com/

Higo5 pisze...

ja mam nowszy komp i ja nie mam teksta:(

Miku_987 pisze...

Najbardziej bez sensowne zdanie w tym poradniku:
" [...] nie profesjonalnym, a zaraz też profesjonalnym [...] "
Super, szóstka z Polskiego gwarantowana O.o

Kezc pisze...

higo w każdym działa który ma paint

Gregore2 pisze...

zajrzyjcie;)
www.panfu-bezpieczny-swiat.blogspot.com

Adam0 pisze...

Całkiem fajne jak na Paint, ale bądźmy szczerzy: Nie jest profesjonalny!
PS: Popieram Miku.

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)