piątek, 26 listopada 2010

Wypalony napis na drewnie. Photoshop

1. Pobieramy ten obrazek z podanego niżej linka:


2. Po pobraniu obrazka wykonać: Plik -> Otwórz po czym wybrać pobrane zdjęcie.

3. Następnie wybrać narzędzie "Tekst" wybrać czcionkę,dowolny rozmiar i kolor #867669 tak jak na obrazku:


4. Klikamy PPM (prawy przycisk myszy) na tekst a następnie wybieramy Opcje Mieszania:


5. Następnie wykonujemy te czynności:


Wypełnienie / fill warstwy tekstowe zrobić na 0%


Ok. Po wszystkim powinniście uzyskać taki efekt:











9 komentarze:

Agnieszka pisze...

Świetny efekt,panie Arkadiuszu.

Venince pisze...

Mi wyszło troszkę ciemniej, inna wersja inny kod koloru. :) Ale efekt ma pan lepszy. :)

Mounthains pisze...

Kolorów najlepiej nie zmieniać ;)
Psuje efekt ^^

Miku_987 pisze...

W ustawianiu Gradienta jak wyzeruje jak na obrazku to wszystko białe się robi ; /
Zrobiłbyś poradnik w formie filmiku ? xd
Albo dokładniejszą instrukcję dla ułomów ? xd

Mounthains pisze...

Mogę Ci dać plik PSD jeżeli chcesz. Zobaczysz co jest nie tak.

kwas pisze...

wyślesz mi też psd?

Anonimowy pisze...

wyśle mi ktoś plik PSD? Niestety mi wychodzi ciemniejszy napis...
Jeśli można prosić to na email nezzy@gg.pl

Anonimowy pisze...

Mi wychodzi czarny napis, proszę o PSD lub ew. wskazówki (na email: Syltaka@gmail.com )

Lipa pisze...

Czy istenieje możliwość wykorzystania tekstury drewna: drewnol.jpg do celów komercyjnych?

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)