wtorek, 16 listopada 2010

Selekcję czas zacząć


   Rozpoczynam selekcję. Miałam zacząć w sobotę 13, ale byłam strasznie ''padnięta'' po podróży. :) Teraz wypoczęłam i mam troszkę czasu przed szkołą. Wszyscy graficy z tego bloga, którzy dalej chcą ze mną współpracować proszeni są o wysłanie deklaracji na nasz e-mail. Nie na gadu-gadu, tylko wyjątkowo na e-mail. Znajdziecie wszystko w zakładce ''Kontakt''. :) Co ma być w takiej deklaracji? Powiedzmy, że potwierdzenie w stylu: ''Jestem aktywny/a na blogu, chcę dalej współtworzyć naszego bloga''. Czas jest dosyć krótki, bo jutro o godzinie 16 zamykam skrzynkę. Wszystkie późniejsze deklaracje nie zostaną rozpatrzone... Może i ''rygor'', ale bądź, co bądź zapowiadałam to już tydzień temu. Nie musi się często pisać, sama rozumiem: nie ma czasu, szkoła, lekcje, zajęcia dodatkowe. Sama przez to przechodziłam i przechodzę, więc nikogo nie gryzę, ale poświęcenie 2 minut na napisanie deklaracji nie zabierze Wam aż tak dużo czasu. :) Osoby, które nie zgłoszą się zostaną usunięte.
  Kolejną sprawą jest mała nowość na blogu. Otóż zamierzam wprowadzić zakładkę ''Zamówienia''. Będą w niej znajdowali się graficy, którzy chcą dostawać zamówienia. Jutro po godzinie 16 wszystko wyjaśnię im na komunikatorze GG lub pod adresem e-mail. Powiem tylko tyle: będą tam linki do Waszych ''wizytówek'', które sami zrobicie. Możecie napisać na co przyjmujecie zamówienia, jakich programów używacie, wymagania oraz Wasze przykładowe prace. Poświęcicie na to stronę lub więcej jeśli chcecie. Zainteresowani czytelnicy będą mogli wybrać sobie osobę, która wykona zamówienie. Myślę, że ten sposób jest dobry i wygodny dla obu stron, co Wy na to? :) Więcej informacji już jutro po godzinie 16 dla uczestników, którzy napisali deklaracje. Pamiętajcie o tym. 


pomocnik_na_panfu

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)