czwartek, 18 listopada 2010

Nowe postanowienia

  Kilka spraw organizacyjnych, a mianowicie:
  1. Proszę, by tytuły były ściśle związane z tutorialem lub tematem. Tematy w stylu ''Przerwa skończona'' będą zmieniane. Prawidłowy tytuł jest związany z tematem postu np.: wrzucasz tutorial o robieniu gradientu, tytuł wpisu może brzmieć ''Jak zrobić gradient?'', ale nie ''Przerwa skończona''.
  2. Blog nie jest w formie konkurencyjnej. Nie róbcie sond typu, która osoba jest najlepsza. Robimy to po to, aby pomóc innym i nie powinniśmy oczekiwać żadnej formy ''zapłaty''.
  3. Nie piszcie postów z informacjami o możliwym odejściu. Zastanówcie się dobrze i nie róbcie ''scen''. Na koniec możecie podać ostateczną decyzję, że odchodzicie.
  4. Co do reklamy bloga: jest jedna ustalona ramka pod tytułem ''Reklama'' i tam są one umieszczane. Nikt nie dostanie specjalnego miejsca. 
  5. Jeśli macie propozycje sondy możecie ją zgłosić, a ja zrobię ją w ramce. Warunkiem jest wcześniejsze uzgodnienie tego ze mną. Postanowiłam po rozmowie z Dawidlisem nie pozwalać na sondy konkurencyjne typu: ''kto jest najlepszy'', nie jest to dobry pomysł, gdyż jak już mówiłam nie chodzi tu o konkurowanie, ale o pomoc.
  Myślę, że to na razie tyle. Mam nadzieję, że rozumiecie te postanowienia i nie macie mi za złe. Jesteśmy grupą i trzymajmy się razem, a wszelkie konflikty rozwiązujmy wspólnie. W razie zażaleń możecie napisac w każdej chwili. :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)