piątek, 19 listopada 2010

Nowa na blogu : )

Hej !

Mój nick na Panfu to Miley5555.

Bardzo się cieszę ,że mogę tutaj napisac oraz pomagac Wam.

Wybaczcie ,ale mam problemy z klawiaturą i niestety nie mogę pisac litery :

Mam nadzieję ,że przymkniecie na to oko : )

Od niedawna interesuję się grafiką .

Wykonywanie różnych prac sprawia mi wielką radośc.

Czasem zabiera mi to dużo czasu,ale efekty ciężkiej pracy są niesamowite.

Oprócz grafiki zajmuję się robieniem biżuteri.

Będę tutaj dodawac różne instrukcję,które (mam nadzieję) Was zainteresują.

Dziś lub jutro postaram się wykonac jakiś ciekawy poradnik

o zrobieniu jakiegoś oryginalnego zaproszenia np.: na imprezke : )

Pozdrawiam Was.




3 komentarze:

Venince pisze...

Witaj wśród nas. :)

Agata. pisze...

miley narysuj moją pandę ^^
ty tak ślicznie rysujesz, jak możesz to obrazek potem zalinkuj (www.iv.pl) i wyslij na moj GG - 2882019
Dziekuje

Venince pisze...

Masz rację PUNNY. Miley ma wielki, wielki talent. :)

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)