piątek, 26 listopada 2010

Jak zrobic GRADIENT w Paint.NET ?

Witajcie grafikowcy.
Dziś pokażę Wam jak zrobic gradient w programie Paint.NET(dla tych,co nie wiedzą).
Paint.NET to w skrócie ulepszony Paint.
Wykonanie gradientu jest bardzo proste.
Początkujący grafik sobie poradzi.
1.Otwieramy program.
2.Klikamy "New".
3.Wybieramy ikonkę "Gradient"(niebieski kwadrat w "Tools".
4.Na palecie barw wybieramy dowolny kolor.


5."Rozciągamy"gradient.
6.Wybieramy "kierunek"gradientu.
7.Gotowe :-D


<---Paleta barw.
Powinno nam wyjśc coś takiego :
Ja dla przykładu wykonałam gradient fioletowy : )
W Paint.NET jest ta różnica ,że np.:w GIMP'IEnie możemy wybrac
koloru.Mamy już tam gotowe.
Ten program możecie ściągnąc w zakładce "Programy do pobrania".
Pozdrawiam.
Miley5555 : )

9 komentarze:

Ania pisze...

Ann, z skąd pobrałaś ten program ? Proszę czy dasz mi linka ? A i napisz jeszcze jak byś mogła, jak to pobrać. Bo gdy szukałam w Google, weszłam na oficjalną stronę Paint.NET : http://www.getpaint.net/download.html#download, nie wiem jak ja to mam zrobić ! Pobrać jakieś klawisze, coś tam dokumenty !
Proszę o jak najszybsze odpisanie ! :)
Ann.! <3 ;* ;]

Ania pisze...

Oj, przepraszam ! Miley :)

Agnieszka pisze...

Link znajdziesz w zakładce "Programy do pobrania"
; )

Venince pisze...

Szybko, sprawnie i łatwo. :)

Ania pisze...

Aha :) o tak dziękuje :)
Pozdrawia
Ann.! <3 ;* ;]

Ania pisze...

Przepraszam, ale mi nie działa ! Instalowałam 2 raz i ciągle "Błąd instalacji" :( Jak by co mam Windows Vista Home Premium :)
Pozdrawia
Ann.! <3 ;* ;]

Adam0 pisze...

Instalacja wymaga NET.Framework 3.5

Ania pisze...

Wiem lecz, na Vista i Windows7 trzeba pobrać NET.Framework 4 :) Już mi działa !
Pozdrawia
Ann.! <3 ;* ;]

Anonimowy pisze...

Nie prawda! W gimpie idzie zmieniać kolor gradientu.!

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)