środa, 24 listopada 2010

Jak dodac ramkę w PhotoFiltre ?

Hey !
Dziś chciałabym Wam wyjaśnic jak dodac ramkę w programie PhotoFiltre.
Można go pobrac w zakładce "Programy do pobrania".
Obramowań w PF(PhotoFiltre)jest dużo mniej niż np.:w PhotoScape.

1.Otwieramy plik.
2.Klikamy ikonkę:
(PhotoMasque)
3.Pod zakładką "Mask" klikamy ikonkę "folderu".
4.Wybieramy dowolną ramkę.
5.W zakładce "Setting"możemy wybrac kolor.
6.Wybieramy "OK".
7.Gotowe ; )

Przykład:

Mam nadzieje,że ta instrukcja kiedyś się Wam przyda : D
Miley5555

4 komentarze:

Venince pisze...

Przydatna instrukcja i nawet nie wiedziałam, że tam są i takie ramki, ja znam troszkę inne w tym programie. Jedna uwaga przerabiaj zdjęcie Panfu wtedy bardziej zachowujemy tematykę strony. :)

Agnieszka pisze...

Oczywiście Aniu.
Mam dośc mało czasu i wziełam pierwsze lepsze ; )

Venince pisze...

Rozumiem. :)

Anonimowy pisze...

Witam a jak wstawić zdjęcie w inne ramkinie te co są w fotofi;tre

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)