piątek, 29 października 2010

Jak zrobić ciekawe tło i jednocześnie tapetę...

Witam!
Dziś pokażę jak zrobić w programie PAINT bardzo ciekawą grafikę...
  • Otwieramy program PAINT.
  • Klikamy na OBRAZ / ATRYBUTY.
  • W SZEROKOŚCI I WYSOKOŚCI wpisujemy 16x16.
  • Klikamy na lupę i powiększamy obraz 8 razy.
  • Teraz rysujemy kolorowe paski, jak na rysunku [kolory mogą być różne]

  • Teraz, zapisujemy obrazek i ustawiamy go jako tapetę
  • Jak widzicie w POŁOŻENIU trzeba ustawić ROZCIĄGNIĘCIE. Zróbcie tak, jeśli nie było tego wcześniej ustawionego.
I GOTOWE!!!
 
Jak, widać, końcowy efekt robi wrażenie!  
 

I to już wszystko! Pisał dla Was:
 
 

8 komentarze:

Miku_987 pisze...

Szkoda tylko że to zerżnięte z reporterzy.blogspot.com : / Tylko inne kolorki zrobiłeś . . .

CPlace pisze...

mi sie podoba i mnie nieopchodz ze skopiowałś to z innego bloga bo go nieczytam

EMM pisze...

Nie zerżnąłem tego z żadnego bloga. I proszę tak nie pisać. Może inna panda też zna taki sposób.

Unknown pisze...

No dobre... Tylko na laptopy nie działa, a ja mam laptopa.

Weronika pisze...

Działa działa na lapy xd

izabela104 pisze...

super ;D

maciekle pisze...

sawa dziala tylko trzeba kolor niebieski

Aliszia-love pisze...

Efekt serio zwala z nóg ! Teraz można prt screena zrobić i mamy ładny obrazek ^^ , najładniej wygląda z kolorowymi paskami , wygląda jak tęcza! :)

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)