niedziela, 31 października 2010

Hej! Jestem tu nowa i powiem wam jak łatwo i szybko zrobić kolaż.

Hej!
Jestem tu nowa. Zielony to mój ulubiony kolor, więc będe pisać zielonym. Nazywam się Justynas. Pokażę wam jak szybko i łatwo zrobić kolaż. Podam przykłady:
To jest prosty obraz:


To jest obraz składający się z wielu elementów:

Fajne?Teraz jak to zrobić:


1.Otwieramy program Picasa3 .
2.Z lewej strony mamy pasek. Są tam foldery. Klikamy na ten, w którym są obrazy, które chcemy wykorzystać do kolażu. Np:



3. Wybieramy plik i klikamy go. Potem klikamy zieloną kropkę i następny plik, a następnie dodajemy tak samo pozostałe pliki.
Na koniec klikamy napis "Kolaż". O tak:

4.Mamy porozrzucane zdjęcia. Układamy je ładnie, wybieramy kolor tła i dodajemy różne efekty. Np:
5. Na koniec klikamy napis "utwórz kolaż".
6. Czekamy, aż się załaduje.


7. Teraz możemy to przyozdobić rzeczami po lewej.

8. Gotowe! A jaki efekt!

Warto mieć umiejętność robienia kolaży.

Mam nadzieję, że pomogłam.

Do zobaczenia pandy!


Wasza Justynas.
Pst: W razie problemów z robieniem kolaża skontaktuj się ze mną przez e-maila jusa@buziaczek.pl .

1 komentarze:

11supernati11 pisze...

Pliki muszą być .JPG a ja mam wszystkie .PNG o.O dużo pracy mnie czeka xD

Prześlij komentarz

Twój komentarz zostanie opublikowany, gdy go zaakceptujemy. :)